2010-11-10

Väldoft och konstiga drömmar

Som man vet om man känner mig eller har läst någon av mina bloggar ett tag så har jag ett lätt doftljusberoende. Under hösten har det luktat ros och röda bär här hemma, men nu när julen är på ingång så börjar jag bli sugen på att ladda upp med lite mer juliga dofter. Har smygstartat med vanilj, men är grymt sugen på att shoppa loss hos Yankee Candle. Dofter som Christmas cookie, Eggnog, Silver bells och Christmas eve skulle gärna få stå runt om i vårt hem och sprida lite extra mysfaktor. Om någon känner sig extra givmild och inte sätter i halsen inför priset så är även ett Laura Mercier-ljus välkommet (hihi).

Var ju som sagt trött som sällan förr imorse, så efter brödbak i eftermiddags slocknade jag som en klubbad säl i en timme. Har haft minst sagt konstiga och ibland rätt läskiga drömmar på senaste tiden och när jag är sådär trött är de mer regel än undantag. Inget jag direkt jag vill ha mer av, så ikväll tror jag att det blir till att lägga sig i hyfsat vettig tid och försöka hinna bli utsövd. Just imorgon står lite extra viktiga saker på schemat, så jag känner mig gärna någorlunda pigg och fräsch då. Nu håller vi tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Anpassad sökning