2010-11-16

Fimpat.

Håller på att lösa ut mina ögon av abstinens här, men nu är det som så att den här gången menar jag det. Eh, igen. Har smackat på ett plåster och tuggar frenetiskt tuggummi (fruktmint, my a*s, det smakar ju bara blä efter två minuters tuggande) och det gör väl saken lite bättre i alla fall, men jag vill fortfarande rekommendera en viss försiktighet när man kommunicerar med mig. Crazy psychobitch from hell, joråsåatte. Fint serru.

Försöker fördriva tiden med att tvätta hemula mängder och drömma lite om att flytta. Både J och jag är klara med Stockholm och skulle nog gärna flytta nyss, men tyvärr är det ju inte riktigt så enkelt. Projektet är påbörjat i alla fall, så förhoppningsvis kan vi komma iväg inom en inte alltför avlägsen framtid. Just nu är frågan bara åt vilket håll...

Till

Sola i Karlstad...

eller björkarnas stad (okej, snabbt nu - vilken är det? :))

That is the question... 


1 kommentar:

  1. Har ingen aning om vilken Björkarnas stad är- däremot vet jag hur abstinens är :D
    Lycka till o kämpa på!
    Kram
    MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

    SvaraRadera

Anpassad sökning