2010-11-17

Topp tio i missbruk

Helt hämningslöst norpat från Fyra nyanser av rosa.

1. Kaffe (det första jag gör när jag klivit upp på morgonen)
2. Spotify (slås på så fort kaffet är klart)
3. Doftljus (doften måste såklart passa årstiden, just nu är det mycket vanilj och sparkling cinnamon)
4. Vitlök
5. Skumbad (sen jag flyttade till den nuvarande lägenheten efter att ha levt utan badkar i ungefär 12 år är jag besatt, under vinterhalvåret badar jag minst två gånger i veckan)
6. Makens tröjor (mycket skönare än mina av någon anledning)
7. Sudoku
8. Nagellack
9. Lancôme Nutrix Royal Body (eftersom jag fnasar sönder inom en kvart efter dusch/bad annars)
10. Resor (korta, långa, till skidåkning, spännande städer eller soliga stränder - jag är på vad som)

Känn er utmanade att skriva en egen lista! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Anpassad sökning