2011-10-30

Söndagskväll

Såhär på söndagskvällen passar vi på att få ut det allra sista "inte göra något vettigt, för man får vara hur slö man vill på en söndag" av helgen. Magen full av spaghetti och köttfärssås, lite kaffe på det och ska man kanske ta och se en film? Ja, det är ambitionsnivån för tillfället.

Slutade i alla fall fundera på saken idag och fyllde på med lite ny väldoft från Yankee Candle . Den förstnämnda känns väl kanske lite malplacerad såhär mitt i höstrusket, men vad fasen, har man grav beslutsångest så blir det liksom bara till slut att plocka på sig första bästa för att slippa fundera mer. Den andra tror jag kommer bli en höjdare (wait for it, wait for it...) närmare jul. Jajemen, jag tog upp det igen. Julen.

Tänkte att jag skulle smyga in den gradvis i år, så att J inte hinner fatta vad som hänt innan den dominerar vårt hem. Det här med att jag är gift med en man som har en i det närmaste övernaturlig förmåga att upptäcka saker innan de ens hänt gör det bara roligare. Det, eller så går jag bara banan när han är på jobbet så att det ser ut som att tomteverkstaden exploderat här när han kommer hem. Liksom, SURPRISE!! Eh.

Lite såhär, fast utan det irriterande ljudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Anpassad sökning